۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۸۷۹۶۸
وزیر کشور:

سفر احمدی نژاد به لبنان فضای محبت و مودت ایجاد کرده است

خبرگزاری رسا ـ مصطفی محمدنجار گفت: به اذعان مسؤولان لبنان، سفر رییس جمهور کشورمان فضای مودت و محبت در لبنان ایجاد کرده است.
محمدنجار وزير کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، محمد مصطفی نجار، وزیر کشور، عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار داشت: سفر اخیر دکتر محمود احمدی نژاد به لبنان سبب ایجاد انسجام ملی در این کشور شده است.

وی با اشاره به نقل قول‌های مختلف در خصوص این سفر تاریخی گفت: مسؤولان و سران لبنان تأکید کرده‌اند که سفر آقای احمدی‌نژاد به لبنان باعث از بین رفتن اختلاف‌های موجود در این کشور شده است.

وی تصریح کرد: به اذعان مسؤولان لبنان، سفر رییس جمهور کشورمان فضای مودت و محبت در این کشور ایجاد کرده است.

نجار در ادامه با اشاره به شجاعت و درایت رییس جمهور در سازمان ملل گفت: احمدی نژاد از تریبون سازمان ملل ‌‌در حضور سران کشورهای مختلف، نظام سلطه را زیر سؤال برد و دشمنان اسلام را به محاکمه کشاند.

وزیر کشور با اشاره به رویکرد فرهنگی دور سوم سفرهای استانی گفت: بسیاری از مصوبات سفرهای اول و دوم در کشور اجرایی شده و همت مضاعف و کار مضاعف سرلوجه کار دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت ویژه استان اردبیل در کشور اظهار داشت: مردم اردبیل از استان‌های تأثیرگذار در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده‌اند.

وی خدمت به مردم این استان را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: برای هر کسی افتخار است که در معیت ریاست جمهوری به این استان سفر کرده و در خدمت مردم آن باشد‌./935/پ202/س
ارسال نظرات