۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۸۹۱۶۶
مدیر رادیو معارف:

جوانان عقبه استراتژیک نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه رادیویی معارف گفت: هدف از ایجاد شبهات و ترویج فرقه‌های انحرافی تخریب عقبه فکری نظام است.
حجت الاسلام لطفي نياسر مدير راديو معارف


حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر شبکه رادیویی معارف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: عقبه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، در حالی که در نظام های دیگر شبکه نخبگان برای جامعه تصمیم گیری می کند.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست جوانان است، بیان داشت: تمام دشمنان به این نتیجه رسیده اند که برای مقابله با مردم ایران که دارای روحیه سلحشوری و شجاعت هستند،جنگ سخت نتیجه ای دربر ندارد.

وی شبهه اندازی و ایجاد فرقه های دروغین و عرفان های کاذب را از اقدامات دشمن در راه این مبارزه توصیف کرد و عنوان داشت: مسیحیت تبشیری، نهیلیسم و ترویج ایسم های گوناگون در بین جونان از شاخه های این انحراف سازمان دهی شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: هدف از ایجاد این حرکات نرم در عرصه دین و اعتقاد مردم، خراب کردن عقبه فکری نظام است.

وی گفت: مقام معظم رهبری با تیزبینی از حوزه های علمیه خواستند تا جوانان را که عقبه استراتژیک نظام اسلامی هستند، رهنمون شوند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر بیان داشت: امروز پایگاه های مجازی فراوانی از سوی حوزه های علمیه راه اندازی شده است که به تبیین اعتقادات اسلامی و پاسخگویی به شبهات مشغول هستند اما نیازهایی که در این عرصه است، ما را به تلاش بیشتر فرا می خواند.

وی بیان داشت: ما باید به گونه ای اعتقادات دینی را برای مردم و جوانان بیان کنیم که بتوانند از اعتقادات خود در چالش های فکری دفاع کنند.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: روحانیت باید به گونه ای عمل کند که جوانان جامعه، خود پاسخگو باشند نه اینکه در فضاهای دانشگاهی و یا در موسم حج با چالش اعتقادی روبرو شوند.

وی با تاکید بر پاسخگویی دقیق‌تر و عمیق‌تر حوزویان بیان داشت: در زمینه تبیین اعتقادات و مقوله پاسخگویی با وجود هجمه سنگین دشمن، راه نرفته بسیاری داریم. /909/ت302/ع

ارسال نظرات