۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۷۲۱

نام‌نویسی دانشگاه مجازی المصطفی برای سال تحصیلی جدید آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه مجازی المصطفی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش‌پژوه می‌پذیرد.
دانشگاه مجازي المصطفي


حجت‌الاسلام علی اصغر عطاران طوسی، رییس دانشگاه مجازی المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دانشگاه مجازی المصطفی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 91-90 دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی با بیان این‌که تا پایان سال بیش از ده رشته جدید در دانشگاه مجازی المصطفی ارائه خواهد شد، افزود: امکان نام‌نویسی در دوره‌های تخصصی این دانشگاه مجازی برای ایرانیان و غیرایرانیان داخل و خارج از کشور فراهم است و تفاوتی بین مخاطبان از جهت ملیت وجود نخواهد داشت.

رییس دانشگاه مجازی المصطفی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نام‌نویسی در رشته‌های فقه اسلامی به زبان فارسی، فقه اسلامی به زبان عربی، علوم قرآن و حدیث به زبان اردو، علوم قرآن و حدیث به زبان عربی، اخلاق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی برای ترم مهرماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: زمان نام‌نویسی در رشته‌های ارشد تفسیر و علوم قرآن به زبان فارسی، عربی و انگلیسی، ارشد اخلاق اسلامی به زبان انگلیسی و فقه و معارف اسلامی با گرایش فقه الاسره و فقه التربیه به زبان عربی که بهمن‌ماه و ارشد رشته فقه و معارف اسلامی با گرایش فقه السیاسه به زبان عربی که در مهرماه امسال برگزار می‌شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام عطاران طوسی یادآور شد: زمان شروع نام‌نویسی برای رشته‌های فقه اسلامی، علوم قرآن و حدیث، اخلاق اسلامی و دوره‌های آزاد آموزش زبان فارسی از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری کلاس‌ها، 3 مهرماه معین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط نام‌نویسی در دانشگاه مجازی المصطفی اشاره کرد و گفت: دارا بودن شایستگی‌های عمومی برای ورود به دانشگاه، التزام به کلیه مقررات دانشگاه و داشتن مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران از جمله شرایط عمومی نام‌نویسی در این دوره‌ها است.

رییس دانشگاه مجازی المصطفی با بیان این‌که محدودیتی در پذیرش دانشجو وجود ندارد، گفت: افرادی که در رشته‌های دانشگاه مجازی المصطفی نام‌نویسی می‌کنند، پس از گذراندن یک ترم دانش‌پذیری و مصاحبه علمی، در صورت شرکت در آزمون پایان ترم و کسب نمره مورد نیاز، به عنوان دانشجوی رسمی در این دانشگاه ادامه تحصیل خواهند داد.

وی با بیان این‌که دانشگاه مجازی المصطفی، نهادی آموزشی پژوهشی با رویکرد دینی است، افزود: این دانشگاه به عنوان مرکز آموزش‌های غیرحضوری جامعةالمصطفی العالمیه، عقبه‌ای همچون فعالیت‌های حضوری المصطفی در داخل و خارج کشور دارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های نام‌برده می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی به نشانی www.almustafaou.com مراجعه کنند. /920/ت202/ع

ارسال نظرات