۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۲۲۰
رییس دانشگاه مجازی المصطفی خبر داد:

برگزاری نزدیک به یکصد دوره کوتاه مدت در دانشگاه مجازی المصطفی

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه مجازی المصطفی از برگزاری نزدیک به یکصد دوره کوتاه مدت با بیش از ده زبان زنده دنیا در این دانشگاه مجازی خبر داد.
دانشگاه مجازي المصطفي


حجت‌الاسلام علی اصغر عطاران طوسی، رییس دانشگاه مجازی المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از ارائه نزدیک یکصد دوره کوتاه مدت با بیش از ده زبان زنده دنیا همچون فرانسه، اردو، انگلیسی، اسپانیولی، چینی، ژاپنی و ترکی استانبول در این دانشگاه مجازی خبر داد.

وی با بیان این‌که دانشگاه مجازی المصطفی در کنار برگزاری رشته‌های تخصصی، ارائه بیش از یکصد دوره کوتاه مدت را در دستور کار قرار داده است، افزود: در پایان دوره‌های کوتاه مدت، مدرک و گواهی‌نامه پایان دوره دانشگاه مجازی المصطفی به فراگیران ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه مجازی المصطفی با اشاره به تنوع بسیار زیاد دوره‌های کوتاه مدت در حوزه مطالعات اسلامی و همچنین تدریس آن به بیش از ده زبان، اظهار داشت: مخاطبان ایرانی و غیرایرانی می‌توانند برای ارتقای سطح دانش و بینش خود در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه مجازی المصطفی صرفاً با هدف توسعه و ترویج معارف اسلامی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها، بدون هیچ پیش‌شرطی می‌توانند در آن نام‌نویسی کنند.

حجت‌الاسلام عطاران طوسی یادآور شد: دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه مجازی المصطفی به اضافه دوره‌های اسلام‌شناسی از دو واحد تا شش واحد درسی در مدت یک تا سه ماه به علاقه‌مندان فراگیری علوم اهل بیت‌(ع) ارائه می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آنلاین اخلاق اسلامی و مشاوره دینی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در کنار دوره‌های کوتاه مدت، رادیوی اینترنتی دانشگاه مجازی المصطفی سال گذشته به زبان عربی افتتاح شد، از افتتاح رادیو اینترنتی این دانشگاه به زبان انگلیسی تا پایان سال خبر داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راه‌اندازی شهر مجازی قرآن کریم در سال 89 به زبان فارسی، از راه‌اندازی زبان عربی این پایگاه اطلاع‌رسانی در سال 90 خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال، شهر مجازی قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز راه‌اندازی شود.

وی همچنین با اشاره به شهر مجازی زبان و ادب فارسی که با هدف ایجاد حلقه ارتباطی میان اساتید و فرهیختگان زبان و ادب فارسی و طلاب غیر ایرانی برای مجهز شدن به ابزار زبان فارسی معارف اهل بیت‌(ع) راه‌اندازی شده است، گفت: شهر مجازی زبان و ادب فارسی با قالب و طرحی جدید در حال رونمایی است.

حجت‌الاسلام عطاران طوسی در پایان برگزاری کلاس‌های آنلاین اخلاق اسلامی و مشاوره تربیتی را از فعالیت‌های امسال این دانشگاه مجازی برشمرد و گفت: کلاس‌های آنلاین به زبان عربی در حال برگزاری است و زبان‌های دیگر آن مانند اردو و ... در آینده راه‌اندازی خواهد شد. /920/ت302/ع

ارسال نظرات