۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۲۷۳
معاون پارلمانی رییس جمهور:

نظام ولایی ایران الگویی برای امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: نظام ولایی ایران الگویی برای امت مسلمان جهان در جهت مقابله با حکومت های فاسد و مستکبر است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: موفقیت ها و توفیقات نظام اسلامی ایران با منافع استعمارگرایانه و مستکبرانه عرب منافات دارد.

وی تهدید، ترور و تحریم دشمنان در مقابل عزم و اراده ملت ایران را بی اثر دانست و خاطر‌نشان کرد: موفقیت‌های بزرگ ایران اسلامی را در سایه ولایت فقیه و رهبری علمای دینی میسر شده است، این ملت خود حافظ و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

معاون رییس جمعور ادامه داد: در شرایطی که رهبری جامعه به دست علما باشد، شاهد شرایط متفاوتی در کشور خواهیم بود که امروز این شرایط محقق شده است، نظام ولایی ایران پس از 32 سال الگویی برای امت مسلمان جهان برای مقابله با حکومت های فاسد و مستکبر شده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی موفقیت‌های ایران در زمینه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، نانو‌تکنولوژی و موشکی را یادآور شد و گفت: رسیدن به موفقیت‌های بزرگ هسته‌ای و پیوستن به باشگاه کشورهای هسته‌ای افتخاری است که با وجود تحریم‌ها و تهدیدها به دست آمده است.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ویژه برنامه های دهه فجر اظهار داشت: باید افتخارات هسته ای و هوا‌فضای ایران اسلامی به مردم و جوانان منتقل شود تا برای جهانیان بدانند فرزندان ایران اسلامی امروز همان راه و آرمانی را ادامه می دهند که نسل گذشته در سال 57 بدان عمل کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور عدالت، تحقق نظام ولایی و تحقق حقیقی مردم سالاری دینی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب‌های مردمی کشورهای عربی قطعا الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران هستند، امروز ایران نفوذی فراتر از منطقه داشته و آرمان به‌حق خود را به کشورهای آمریکایی نیز گسترانده است.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهور به کشورهای آمریکای لاتین اظهار داشت: استقبال گرم مردم و رؤسای جمهور این کشورها نشان از جایگاه خاص و ممتاز ایران اسلامی در این منطقه دارد، که همین امر موجب نگرانی آمریکا و غرب از نفوذ انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: مانع تراشی عده‌ای در آستانه انتخابات برای اجرای گام‌های بعدی هدفمندی یارانه‌ها کار به جایی نخواهد برد، چراکه گسترش عدالت و ارتقای رفاه عمومی آرمان دولت دهم است./935/پ202/س
ارسال نظرات