۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۹۳۲

کمک 4 میلیارد ریالی خوزستانی ها جهت بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار استان خوزستان سوم اسفندماه مبلغ 4 میلیارد ریال جهت بازسازی عتبات عالیات ارسال کردند.
حرم امام علي (ع) حجت الاسلام خداداد الياسي جلسه توجيهي زوار عتبات عاليات در مسجد اعظم اهواز
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، مردم ولایت مدار استان خوزستان سوم اسفندماه مبلغ 4 میلیارد ریال وجه نقد شامل کمک ها مالی، نذورات و هدایای خود را برای مرمت و بازسازی عتبات عالیات بویژه ایوان حرم امام علی(ع) به کشور عراق ارسال کردند.

یادآور می شود، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان تاکنون در چندین مرحله بالغ بر 18 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک ها و نذورات نقدی مردمی را برای مرمت و بازسازی ایوان حرم امام علی(ع) و سایر حرم ها جمع آوری و ارسال کردند.

همچنین حجت الاسلام خداداد الیاسی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان روز گذشته در جمع زائران عتبات عالیات در مسجد اعظم اهواز، با اشاره به واگذاری پروژه مرمت و بازسازی ایوان حرم امام علی(ع) به استان، گفت: امیدواریم همگان در حد وسع و توانایی که دارند در این پروژه عظیم معنوی و اخروی مشارکت مالی داشته باشند.

گفتنی است، براساس توافق ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بانک انصار امکان دریافت کمک ها و نذورات نقدی علاقمندان کمک به بازسازی عتبات مقدسه از طریق دستگاههای خودپرداز متصل به شبکه شتاب بانکی با شماره کارت 0091 - 1385 - 8110 - 6273 فراهم شده است./9463/د102/س





ارسال نظرات