۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۵۱۶۳۲
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح:

جامعه اسلامی با بهره گیری از ارزش‎های دینی توطئه دشمنان را خنثی می‎کند

خبرگزاری رسا ـ معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به این که جهان غرب با شبیخون فرهنگی تلاش می کند اسلام حقیقی را دچار خدشه کند، ادامه داد: جامعه اسلامی نیز باید با بهره گیری از ارزش های دینی در برابر این نقشه های شوم ایستادگی کرده و توطئه های آنها را خنثی کند.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی فراتی، معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز در همایش اعضای کمیسیون اجرایی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ساری با بیان این که  امر به معروف، ضامن اجراى همه واجبات و نهى از منکر، ضامن ترک همه محرمات است، گفت: این فریضه مهم دینی همواره مورد تأکید شریعت قرار گرفته است.

 

وی بر ضرورت احیای صحیح فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و افزود: حرکت در مسیر نهادینه کردن این فرهنگ اصیل دینی جامعه اسلامی را توانمند و دشمنان اسلام را ناتوان خواهد کرد.

 

حجت الاسلام فراتی با بیان این که تقویت امر به معروف و نهی از منکر زمینه تقویت امنیت در جامعه را فراهم خواهد کرد، گفت: تنها را مقابله با ضد ارزش ها تقویت این فریضه مهم دینی است.

 

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، تمسک به ائمه اطهار(ع) و پیروی از ولایت را تنها راه عبور از فتنه ها و بحران ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را در جهت تضعیف ارزش های ناب دینی به کار گرفته اند که ما باید در برابر این فتنه ها مقاومت کنیم.

 

وی با اشاره به این که جهان غرب با شبیخون فرهنگی تلاش می کند اسلام حقیقی را دچار خدشه کند، ادامه داد: جامعه اسلامی نیز باید با بهره گیری از ارزش های دینی در برابر این نقشه های شوم ایستادگی کرده و توطئه های آنها را خنثی کند.

 

حجت الاسلام فراتی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به مباحث شناختی دین مبین اسلام و نقش آن برای سلامت انسان تأکید کرد و گفت: دین اسلام از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه مهم دینی که سلامت جامعه را تضمین می کند یاد کرده است.

 

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر این که در اجرای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر همه باید تلاش کنند تا منکر از جامعه برچیده شود تا یک جامعه سالم و پاک و عاری از گناه داشته باشیم، ادامه داد: دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و امنیتی در انجام بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار اداره و امنیت جامعه نقش فراوانی دارند.

 

حجت الاسلام فراتی در بخش دیگری از سخنان خود احیای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: امروز نهادینه کردن این انگیزه حسینی باید بیشتر در جامعه اسلامی ترویج و تبیین شود.

 

وی با اشاره به این که نباید نسبت به این مسأله مهم دینی بی توجهی صورت گیرد، ادامه داد: اجرای دقیق و مناسب امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات جامعه را نیز مرتفع خواهد کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات