۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۱۱۹
دادستان کل کشور:

جریان انحرافی هر روز به دنبال ماجراجویی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور گفت: جریان انحرافی هر روز به دنبال بهانه جویی و ماجراجویی در کشور است و هنگامی که یک بحران فروکش می کند، با طرح ریزی ماجراجویی جدیدی را برنامه ریزی و مدیریت می کند. این جریان در برابر نظام و ارزش های دینی مردم ایستادگی می کند.
حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسنی اژه ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان امام خمینی(ره) در روز 22 بهمن گفت: امروز به لطف خدای متعال و بیداری مردم، 22 بهمن در سال 1391، با همان کیفیت و شور بهمن ماه 1357، بلکه بهتر و آگاه تر برگزار می شود و حضور پر شور مردم در میدان امام خمینی شهر نشان می دهد که نقشه های شوم استکبار همچنان شکسته خورده و بی نتیجه است.

دادستان کل کشور در خصوص مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب افزود: از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب، دشمن با راه اندازی جنگ های داخلی و فتنه انگیزی سیاسی و فکر شوم تجزیه طلبی، قصد داشت انقلاب اسلامی را تضعیف و سپس نابود کند؛ که همگی به شکست منجر شد. پس از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام، آمریکا برای آزادی جاسوسان و سرنگونی نظام اسلامی، به لطف خدای متعال گرفتار و به طرز معجزه آسایی زمین گیر شد؛ استکبار برای سرنگونی نظام دست به ترور سران بلند پایه نظام کرد و انواع کودتا ها و حرکات انحرافی را سامان دهی و مدیریت کرد تا به خواسته های شوم خود دست پیدا کند ولی تمامی نقشه های شوم آن ها نقش بر آب شد.

 سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اقدامات خصمانه آمریکا در قبال مردم ایران خاطرنشان کرد: از همان بدو انقلاب آمریکا اموال و حساب های جمهوری اسلامی را بلوکه کرد و در همه مجامع حقوق بشری جهانی وجهه نظام اسلامی را با انواع تهمت ها و دروغ ها تخطئه کرد و در این مسیر از هیچ ابزار و رسانه ای دریغ و فروگذار نکرده و نمی کند.

وی بیان داشت: هشت سال جنگ سخت و رو در رو با اتحاد بلوک شرق و غرب، علیه جموری اسلامی هر کشور و نظامی را سرنگون می کرد، اما مردم ما بدون واهمه به لطف خدا بر این نبرد سخت فائق آمدند؛ هم اکنون 140 شبکه ماهواره ای در قالب جنگ نرم و خاموش، به انحای مختلف علیه مقدسات دینی، مبانی خانواده  و جوانان به صورت شبانه روزی و فعال برنامه سازی و برنامه ریزی می کنند و با تمام قوا قصد دارند تا مردم را از اسلام و انقلاب نا امید کند و به اهداف شوم خود در ایران جامعه عمل بپوشاند.  

 وی در خصوص مشکلات اقتصادی و تحریم های خارجی و تاثیرات داخلی تحریم های اخیر در کشور اظهار داشت: شرایط زندگی بر مردم سخت شده و مشکلات اقتصدی فشار زیادی بر مردم وارد کرده است، از این رو وظیفه مسؤولان نظام باید در مرتبه اول رسیدگی به امور معیشتی مردم و کم کردن مشکلات آن ها باشد نه افزایش فشار بر مردم.

حجت الاسلام اژه ای بیان کرد: این مردم با این ایستادگی شایسته  و حضور آگاهانه در صحنه، شایسته خدمت رسانی بسیار بهتر و شایسته تر هستند و مسؤولان باید از وقت خود و خانواده خود برای کاهش رنج مردم و علی الخصوص نیازمندان و قشر ضعیف بگذرند.

وزیر پیشین اطلاعات در خصوص فتنه آینده و شرایط سیاسی و داخلی کشور تصریح کرد: جریان انحرافی هر روز به دنبال بهانه جویی و ماجراجویی در کشور است و هنگامی که یک بحران فروکش می کند، ماجراجویی جدیدی را برنامه ریزی و مدیریت می کند؛ این جریان  در برابر نظام و ارزش های دینی مردم ایستادگی می کند و قصد دارد با معرفی عناوینی همچون ملی گرایی و ایران گرایی در برابر ارزش های دینی مردم ایستادگی کند و مفاهیم دینی را به مفاهیم ملی و غیر دینی تغییر دهد.

وی در خصوص ایستادگی مردم در برابر مشکلات و کمبودها تصریح کرد: مردم بیشتر از تحریم ها و نبودها از بی عدالتی در کشور ناراحت هستند و خواسته اصلی آنها در شرایط فعلی رسیدگی بیشتر و عدم تبعیض در ادارات و کشور است و این خواسته به حقی است و من  در اینجا از دستگاه قضایی اصفهان می خواهم که در این خصوص اغماض نکند و من همین جا اعلام می کنم که قوه قضاییه با تمام وجود از آنها حمایت می کند./939/پ202/ج

 

ارسال نظرات