۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۶۶۶۵۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تغییر نگاه‌ مسؤولان نسبت به کردستان دستاورد سفر رهبر انقلاب به این استان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در دوره پیش از انقلاب و در اکثر دولت‌ها نظام اسلامی یک نوع نگاه امنیتی نسبت به کردستان وجود داشت که با سفر رهبر فرزانه انقلاب این نگاه به صورت کلی از بین رفت.
حجت‌الاسلام حسيني شاهرودي، نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سنندج که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد بیان کرد: مهم‌ترین و تأثیرگذارترین دستاورد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان تغییر دادن نگاه ها نسبت به این استان بود، برکات سفر ایشان به کردستان بعد از گذشت چهار سال کاملا مشهود است.

 

وی ادامه داد: در دوره پیش از انقلاب و در اکثر دولت‌های نظام اسلامی یک نوع نگاه امنیتی نسبت به کردستان وجود داشت که با سفر رهبر فرزانه انقلاب این نگاه به صورت کلی از بین رفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی افزود: در مناطقی که نگاه امنیتی وجود داشته باشد، توسعه صنایع و اقتصاد ممکن نیست، این نوع نگرش به استان کردستان باعث رضایت مندی ضد انقلاب و سوء استفاده آنان می شد.

 

وی گفت: در طول سال های دفاع مقدس دشمنان نظام اسلامی نتوانستند حتی یک وجب از خاک کردستان را تصرف کنند که این نشان از سلحشوری و فداکاری غیورمردان  این خطه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: حمایت از مسلمانان در هر نقطه زمین که مورد ظلم و زور واقع شوند واجب و تکلیف دینی است، سکوت کردن در برابر جنایات در حال اتفاق در سوریه و نبش قبر صحابه پیامبر اکرم(ص) که توسط دست‌نشانده هایی استکبار صورت گرفت بزرگترین خیانت به اسلام است.

 

وی گفت: دشمنان اسلام نظیر آمریکا و انگلیس با راه اندازی و در اختیار قرار دادن شبکه های ماهوره ای که حاوی برنامه های فاسد و غیر اخلاقی است به صورت رایگان و آسان در بین مسلمانان در صدد نفوذ بین مسلمین و انتقام از اسلام را دارند در حالی که این نوع برنامه ها را در دسترس مردم کشورهای خود قرار نمی دهند، دشمنان با این دست اقدامات بنیان و کرامت خانواده های مسلمان را هدف قرار داده و در صدد نابودی ارزش های دینی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده مدام در حال توطئه و برنامه ریزی علیه مسلمنان هستند و در این راه از هر وسیله و توطئه ای بهره می برند و با تمام قوا در حال جنگ با اسلام هستند، در این شرایط تکلیف بر عهده تمام مسلمنان است که نسبت به این دسیسه ها آگاه باشند و میدان نبرد حق و باطل را خالی نکنند./967/پ202/س     

ارسال نظرات