۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۹۶۹۲۱
حجت الاسلام عبادی:

خود باوری و خدا باوری مهم ترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه عزت ابدی ملت ایران را در طول تاریخ فراهم کرد، گفت: خود باوری و خدا باوری مهم ترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران و تمامی ملت های آزاده جهان است.
خود باوری و خدا باوری مهم ترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران است

حجت الاسلام محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که پیروزی انقلاب در سال 57 به ملت های آزاده جهان به خصوص ملت ایران نشان داد که با اتکا به آزادگی و اخلاق عاشورایی می توان جلوی بزرگترین ابرقدرت ها و طاغوت ها ایستاد، گفت: انقلاب مردم را به خداباوری و پس از آن به خودباوری رساند.

 

وی افزود: خود باوری ملت ایران تنها به همان دهه اولیه انقلاب اختصاص نداشت بلکه در چند سال اخیر با افزایش تحریم ها شاهد هستیم که تحریم ها نه تنها ملت ایران را تضعیف نکرده است بلکه جوانان غیور ایرانی با اتکا به خودباوری به رتبه های برتر علمی و فناوری در سطح منطقه و جهان دست پیدا کرده اند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ملت ایران از تحریم ها هیچ ترسی ندارند، گفت: تیم مذاکر کنده ژنو نباید تمامی شرایط سران غرب را برای رفع تحریم بپذیرند زیرا ملت ایران ثابت کرده است که با خودباوری قادر به شکست حصار و مقابله با هر نوع تحریمی است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که آمریکا هیچگاه به تعهدات خود در قبال سایر ملت ها پایبند نبوده است، گفت: آمریکا باید زمینه جلب اعتماد ملت ایران را فراهم کند زیرا ایران هیچ نیازی به ابرقدرت خونخواری مانند آمریکا ندارد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران به خاطر پاسداری از خون شهدا و دفاع از آرمان های مکتب عاشورا هرگز با آمریکا سازش و صلح نخواهند کرد.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ملت ایران باید هم چون سال های گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند، گفت: ولایت فقیه و تبعیت از رهبری بزرگترین نعمتی است که خداوند در طول تاریخ پربرکت انقلاب به ملت ایران هدیه کرده است.

 

حجت الاسلام عبادی یادآورشد: کلید حل مشکلات اقتصادی مردم در رعایت موازین اسلامی خرید و فروش در بازار است و تا زمانی که اقتصاد اسلامی بر بازارهای ما حاکم نشود حتی اگر تحریم ها هم برداشته شود تورم در کشور بیداد خواهد کرد./968/ت302/ب

ارسال نظرات