۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۲۱۱۷۶

اجرای سند تحول آموزش و پرورش در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه پنجره به بررسی اجرای سند تحول در آموزش و پرورش می پردازد.
سند تحول در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  رادیو معارف، پنجره برنامه ایست که با هدف پیگیری اجرای سند تحول در آموزش و پرورش طراحی و تولید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، مسیب زاده و نویدادهم جمعی از مشاوران و مسئولان آموزش و پرورش، طی 30 برنامه به موضوعاتی همچون جایگاه قرآن و آموزه های قرآنی و مصادیق اجرایی آن در نظام تعلیم و تربیت، مصادیق اجرائی آموزه های مهدویت و انتظار در نظام اموزشی، میزان کاربردی شدن میراث امام و انقلاب در نظام تربیتی و جایگاه اجرایی خصوصیات مشترک ایرانی‌ اسلامی در آموزش و یرورش، می پردازند.

همچنین میزان فعالیت های اجرایی و آموزشی برای اعتلای فرهنگ عمومی مبتنی بر نظام معیار اسلامی، تبیین میزان مشارکت خانواده و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام آموزش و پرورش، خودباوری،کارآمدی،قانونگرایی،نقادی و نوآوری درمدارس وتربیت معلم مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

«پنجره» کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه های سیاسی به تهیه و سردبیری محمد علی حسینیان و اجرای مصطفی اسماعیلی از 29 شهریور ساعت17:00به روی آنتن می رود.

علاقه مندان جهت دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی «پنجره» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102

ارسال نظرات