۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۴۱۷۷۷
امام جمعه پاوه:

آوای لبیک یا رسول الله در سراسر جهان بلند شود/ اهانت به پیامبر اسلام به هیچ وجه قابل تحمل نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاوه با بیان این که اهانت به مهم ترین مقدسات اسلامی یعنی پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) به هیچ وجه قابل تحمل نیست و همه باید برای مقابله با این توهین آوای لبیک یا رسول الله(ص) در سراسر جهان سر دهند، گفت: اگر در برابر اهانت به پیامبر اسلام(ص) ساکت بنشینیم، به پیامبر گرانقدر اسلام(ص) بدهکار هستیم.
ملاقادر قادري امام جمعه پاوه

ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه شهر پاوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، درباره اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: اهانت به مهم ترین مقدسات اسلامی یعنی پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) به هیچ وجه قابل تحمل نیست و همه باید برای مقابله با این توهین قیام کرده و ندای اعتراض به این جسارت و  آوای لبیک یا رسول الله(ص) در سراسر جهان بلند شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: سکوت در برابر اهانت به پیامبراسلام(ص) جایز نیست، باید با وحدت و به دور از تفرقه در برابر توهین به رسول گرامی اسلام(ص) قاطعانه ایستاد.


امام جمعه پاوه تصریح کرد: توطئه گران و دشمنان اسلام هرچند وقت یک بار به نام های مختلف دمکراسی و آزادی با طرح گسترده مسائل سیاسی و فرهنگی علیه مسلمانان به میدان می آیند در حالی که آن ها خود تروریست های واقعی جهان هستند.


ماموستا قادری افزود: داعش بین مذاهب اسلامی اختلاف افکنی می کند، اقدامات این گروه تروریستی ننگ آور است، جریانات تکفیری موجب شده مسلمانان به جان یکدیگر افتاده و دربرابر این فاجعه عظیم آن گونه که لازم و مورد توقع است قاطعانه عمل نکنند.


امام جمعه پاوه تأکید کرد: اگر در برابر فتنه گری های امریکا، اسراییل و فرانسه تحت هر عنوانی به ویژه اهانت به پیامبر اسلام(ص) ساکت بنشینیم، به پیامبرگرانقدر اسلام(ص) بدهکار هستیم.


وی با اشاره به اقدام منفور نشریه فرانسوی و انتشار سه میلیون نسخه از این نشریه گفت: در مقابل این سه میلیون نسخه باید حداقل 30 میلیون نفر از جمعیت میلیاردی مسلمانان، هم صدا و هماهنگ با هم، این اقدام نفرت آور را محکوم می کردیم نه این که صرفا به سخنرانی در چند خطبه از نماز جمعه و اعتراض عده کمی در برابر این اقدام اکتفا کنیم./967/ت302/ب6

ارسال نظرات