۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۳۸۵۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

نهضت امام راحل آغاز بیداری عمومی در جهان بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دهه مبارک فجر انفجار نور و بر هم زننده همه معادلادت دشمنان اسلام در جهان و منطقه بود، گفت: انقلاب اسلامی حیات مجدد‌ اسلام ناب و آغاز بیداری عمومی جهان اسلام بود که همچنان آثار نورانی آن در دنیا مشاهده می شود.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود امام راحل به کشور و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ با اوج گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در بهمن ماه نقاط عطفی برای نهضت و انقلاب معمار کبیر انقلاب اسلامی پیش آمد که سر آغاز این عظمت در 12 بهمن ماه یعنی ورود امام راحل به کشور بود.

 

وی با اشاره به این که استمرار نهضت انقلاب آن چنان طوفانی به پا کرده که رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی یارای مقاومت در برابر نهضت توفنده و تحرک های انقلابی ملت ایران نداشت، افزود: نهضت عظیم ملت ایران در اوج ناباوری و برنامه ریزی همه قدرت‌های جهانی به میدانی برای نهضت آزادی بخش اسلام تبدیل شد.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: سازمان‌های مخوف جاسوسی دنیا آن ‌چنان در مقابل عظمت ملت و رهبر کبیر ایران در مانده شده که قدرت هرگونه پیش بینی را از آنها گرفته و همچون نظاره گری بی اراده شاهد پویایی و پیروزی نهضت بودند.

 

استاد حوزه علمیه محمودآباد خاطرنشان کرد: امام بیدار و روشن ضمیر این ملت در اوج بصیرت با هدایت موج مبارزه حق طلبانه ملت یکی از تاریخی ترین سخنرانی خود را در دوران نهضت ایراد و با جمع بندی اهداف نهضت خط سیر آینده نظام اسلامی و مردم را تعین کردند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دهه مبارک فجر انفجار نور و بر هم زننده همه معادلادت دشمنان اسلام در جهان و منطقه بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حیات مجدد‌ اسلام ناب و آغاز بیداری عمومی جهان اسلام بود که همچنان آثار نورانی آن در دنیا مشاهده می شود.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دهه مبارک فجر تفسیر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و منطق انبیاء بر منطق طاغوت و ظالمان جهانی بود، ادامه داد: اوج و عظمت امروز نظام اسلامی همه در پرتو درخشش و آثار معنوی و الهی این ایام الله است.

 

وی تصریح کرد: بر همه آحاد ملت فرض است که این یوم الله را گرامی داشته و با برگزاری جشن های مردمی به بیعت مجدد با آرمان امام راحل و شهداء پرداخته و پاسدار حریم خون شهدا باشیم.

 

امام جمعه محمود آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله اخیر حزب الله به نیروهای رژیم صهیونیستی، گفت: همان طور که رهبر نستوه حزب الله وعده داده بود حدود کمتر از دو هفته بعد عملیات صهیونیست ها در خاک سوریه بر علیه مبارزان حزب الله و شهادت مظلومانه چند مبارز و سردار ایرانی در یک عملیات پیچیده با استفاده از بهترین تاکتیک نظامی، آن هم در خاک اشغال شده لبنان و در منطقه ای با پیچیده ترین حفاظت نظامی از نظر موانع الکترونیک و ضربه ای کاری بر نیروهای نظامی دشمن صهیونیست در چند ناحیه مورد محاصره قرار گرفته و حتی چند خودرو در این محاصره وضع مشخصی نداشته و صرف نظر از آمار کشته ها و زخمی ها ستون فقرات ارتش صهیونیستی به لرزه افتاد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در پی این غافل گیری در مناطق صهیونیست نشین حالت جنگی بر مناطق هم مرز با لبنان حاکم شده و سر در گمی در این جبهه حاکم و این اقدام از نظر قوانین بین المللی امری حقوقی و قابل دفاع هم از نظر مقابله به مثل و هم از نظر دفاع از خاک مورد اشغال لبنان غیر قابل نقض بوده و هست./950/پ202/ب1

ارسال نظرات