۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۶۶۸۶
در برنامه رادیویی به رنگ خدا بررسی می‌شود؛

مقایسه تطبیقی نظام آموزشی کشور با نظام آموزشی مورد تاکید امیرالمومنین

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها رادیو معارف با برنامه « به رنگ خدا» به استقبال دانش می‌رود؛ کارشناسان این برنامه ضمن تبیین جلوه‌های خدایی علم و دانش به مقایسه تطبیقی نظام آموزش کشور با نظام آموزشی مورد تاکید حضرت علی(ع) می‌پردازند.
برنامه به رنگ خدا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجج اسلام گرجیان، مه کام و مهدی زاده بر اساس این فرمایش حضرت علی علیه السلام « اَلعِلمُ ینجیک، الجَهلُ یردیک : دانش، نجاتت می‌دهد و جهل تباهت می‌کند» ضمن تبیین جلوه‌های خدایی علم و دانش به مقایسه تطبیقی نظام آموزش کشور با نظام آموزشی مورد تاکید روایت می‌پردازند.

 

بررسی خلاء های علمی کشور و جهان اسلام با ارائه آمار و ارقام جذب دانشجو در رشته‌های مختلف و تطبیق آن با نیازهای جامعه اسلامی، چگونه و چه علومی مانع تسلط سلطه گران و موجب خودکفایی و پیشرفت نظام شیعی است، ضرورت حمایت از مراکز علمی، افزایش سرانه مطالعه، مبارزه با بیسوادی، مدیریت فضاهای مجازی، مدیریت فضای علمی دانشگاه‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی دیگر موضوعاتی است که در برنامه « به ر نگ خدا » به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

 

همچنین رأس ساعت 20 شنوندگان با پای دل به حرم باصفای رضوی قدم خواهند گذاشت تا با مدد از امام رئوف سینه‌ها شان را ظرف علوم آل محمد(ص) کنند.

 

برنامه «به رنگ خدا» از 21 تا 26 شهریور به تهیه کنندگی محمد حسین پور و اجرای رضا هدایت فر ساعت 30 : 19 تا 21 از صدای فضیلت پخش می‌شود./998/د102/ف

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات