۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۰۶۸۴
جانشین بسیج طلاب و روحانیان کشور:

بهره گیری از معارف اهل بیت راه حل بحران های منطقه و جهان است

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور بهره گیری از معارف اهل بیت را تنها راه حل بحران های منطقه و جهان دانست و گفت: اگر ملت های جهان می خواهند از هجمه ها و بحران هایی که امروز کشورهای جهان را فرا گرفته و هر روز گسترش می یابد مصون بمانند باید سیره و معارف اهل بیت(ع) را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.
تکفیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی، جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور امروز در جمع طلاب و روحانیان بسیج مرکز استان با یادآوری این که عربستان با همدستی صهیونیزم و استکبار با کمک مالی بیش از 330 میلیارد دلار برای تجهیز، تسلیح و پشتیبانی مخالفان گروه های مقاومت انقلاب اسلامی در منطقه هزینه کرد، اظهار داشت: به اذعان سران سر سپرده آل سعود، عربستان در جنگ نیابتی چنان هزینه ای کرد که برای نخستین بار با کسری بودجه مواجه شده است.

 

وی با اشاره به افول قدرت حاکمیتی غرب در جهان گفت: با تغییر قدرت حاکمیتی غرب در جهان که در حال افول است نقش جهان اسلام و انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.

 

حجت الاسلام دارابکلایی استراتژی آمریکا در منطقه را در حال تغییر دانست و افزود: با این حال نه دشمنی آمریکا در منطقه کاهش یافت نه تغییری در رویکرد منطقه مشاهده شد، به همین دلیل آمریکا همه توان آخر خود را برای مقابله با اندیشه انقلاب اسلامی به کار گرفت.

 

وی ادامه داد: جهان اسلام از تغییر رویکرد و قدرت حاکمیت غرب نه تنها سود نبرد بلکه کشورهای اسلامی منطقه دچار درگیری و اختلاف شده و با نام اسلام وحشیانه ترین اقدام را در حق مردم بی گناه مرتکب می شوند.

 

جانشین بسیج طلاب و روحانیان کشور، بحران ها و جنایت هایی که امروز به نام اسلام در منطقه از سوی گروه های تروریستی روی می دهد متوجه همدستی و حمایت های گسترده آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: جهان اسلام گرفتار جنگ نیابتی آمریکا و کشورهای هم پیمانش در منطقه است به همین دلیل این جنگ، جنگ مقابله با انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام دارابکلایی هدف از جنگ نیابتی آمریکا در منطقه را توقف و براندازی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: دشمن سعی داشته با ایجاد این جنگ خود را به مرز کشورمان برساند و انقلاب را در داخل متوقف کند برای همین تا نوار مرزی و مناطق کرد نشین عراق، چندکیلومتری بغداد رسیدند و در این حال مراقب بودند تا زیاد به مرز ایران نزدیک نشوند زیرا موقعیت و ماهیتشان برهم می خورد.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب در سال های اخیر همه توان خود را برای توقف جمهوری اسلامی و جلوگیری از فراگیر شدن قدرت این نظام الهی در جهان به کار گرفتند، تصریح کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان  علیه این نظام دینی شد.

 

جانشین بسیج طلاب و روحانیان با بیان این که دشمن برای ایجاد اختلاف و نابودی اسلام آن هم به دست مسلمانان در منطقه، اسلام های دروغینی پدید آورد تا مردم گمراه و منزجر شوند ادامه داد: پدیده اسلام از تریبون عرستان با نام اسلام وهابیت و همچنین پدیده اسلام ترکیسم از تریبون اردوغان که همگی محتوایی از اسلام ندارند در باطن نقش خیانتکاری را ایفا می کنند که خنجر از پشت بر پیکر مظلومان و مسلمانان می زنند.

 

حجت الاسلام دارابکلایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار گسترش اسلام ناب در جهان معرفی کرد و گفت: در مقابل اسلام دروغین و موجودی آمریکا و هم پیمانانش، اسلام ناب محمدی(ص) با اندیشه حفظ کرامت انسانی و انقلاب اسلامی به جهان مخابره شد و اکنون با وضع پدیده چندگانه اسلام، شرایط سختی را در حال گذر است.

 

جانشین بسیج طلاب کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران تاوان سختی را پرداخته و همچنین در انتظار دارد، زیرا این انقلاب به تأسی از نهضت و حرکت امام و مولای خود، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شکل گرفته و برای یاری مظلوم در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی دارد.

 

وی با بیان این که ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از اسلام ناب و انقلاب حضور دارد، گفت: ملت ایران اجازه نخواهد چراغ اسلام نابی که از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روشن شده و امروز همه دنیا را نورافشانی می کند با توطئه های دشمنان خاموش شود.

 

حجت الاسلام دارابکلایی با تأکید براین که آمریکایی ها و هم پیمانان منطقه ای این مستکبر جهانی بدانند که پرچم اسلام ناب تا ابد استوار خواهند ماند، ادامه داد: ایجاد گروه های تروریستی و تجهیز آن و راه اندازی آشوب و کشتار در منطقه نمی تواند این پرچم را به پایین بکشاند.

 

جانشین بسیج طلاب و روحانیان کشور، گفتمان انقلاب اسلامی امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به قلب آمریکا و اروپا رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های اروپایی و آمریکایی از سیاست های حاکمان مستکبر خود خسته شده و تشنه معارف دینی هستند.

 

وی بهره گیری از معارف اهل بیت را رمز حل بحران های منطقه ای و جهانی دانست و افزود: اگر ملت های جهان می خواهند از هجمه ها و بحران هایی که امروز کشورهای جهان را فرا گرفته و هر روز گسترش می یابد مصون بمانند باید سیره و معارف اهل بیت(ع) را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام دارابکلایی با بیان این که آمریکا از جهانی شدن اسلام ناب هراسان است و آن را سدی محکم در برابر توطئه ها و سیاست های مستکبرانه آمریکایی ها در جهان می دانند، گفت: ایجاد گروه های تروریستی با هدف گسترش اسلام هراسی در جهان تنها به منظور تخریب چهره اسلام و جلوگیری از جهانی شدن اسلام ناب صورت گرفته است.

 

جانشین بسیج طلاب و روحانیان با اشاره به این که اعراب مرتجع همپیمان با آمریکا و صهیونیست ها در کشتار مردم بی گناه منطقه سهیم شده اند، خاطرنشان کرد: دستان آل سعود به همراه دیگر مستکبران عالم به خون هزاران انسان بی گناه آغشته شده است.

 

وی با بیان این که آل سعود هر لحظه به ورطه نابودی نزدیک تر می شود، تصریح کرد: این رژیم سفاک مهره آمریکا و صهیونیست ها برای نابودی اسلام ناب در منطقه است.

 

حجت الاسلام دارابکلایی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم روحانیت در شرایط امروز جهان اسلام اشاره کرد و گفت: روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به سیاست های استکبار در دنیای اسلام یکی از رسالت های مهم روحانیت در دنیای امروز است.

 

جانشین بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که روحانیت باید جهاد علمی و فرهنگی از مرزهای عقیدتی جامعه حراست کند، افزود: دشمن امروز به دنبال از بین بردن دین و معنویت در جوامع دینی است و در این شرایط روحانیت باید با همه توان در برابر این توطئه دشمن ایستادگی کند./202/950/ب1

ارسال نظرات