۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۶۱۴۴۹
مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان ‌غربی خبر داد؛

ابلاغ استفاده از کالای ایرانی به مدارس علمیه

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش حوزه علمیه در حمایت از کالای ایرانی و گام برداشتن در مسیر تحقق شعار سال، گفت: ضمن اینکه موضوع حمایت از کالای ایرانی جزء سرفصل های تبلیغی روحانیان است، استفاده از تولیدات داخلی به تمام مدارس علمیه استان ابلاغ شده است.
حمایت از کالای ایرانی

حجت‌ الاسلام صفدر محمدی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه نبض تپنده هر کشوری اقتصاد آن کشور است، اظهار کرد: امروزه کشورهای جهان بر روی دو موضوع اقتصاد و پول مانور می‌دهند چرا که قدرت چانه‌زنی و داشتن رقابت با سایر کشورها را نتیجه داشتن اقتصاد پویا می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی یک راه برای جا افتادن اصول اقتصاد مقاومتی در کشور است، ادامه داد: برای اینکه استفاده از تولید داخلی به صورت یک فرهنگ ملی در کشور دربیاید نیاز به همت جهادی از سوی مسؤولان و مردم است.

حمایت از کالای ایرانی اولویت تبلیغی روحانیان

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه خود در نام گذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی» حلقه مفقوده در مسیر موفقیت و پیشرفت را بیان کردند، تصریح کرد: هنگامی که مردم از کالاهای ساخت ایران استفاده کنند به تدریج تولیدات داخلی رونق یافته و از وابستگی به سایر کشورها هم کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و فقر نتیجه اقتصاد ضعیف و رکود چرخ تولید است، خاطرنشان کرد: با به راه افتادن چرخ‌های کارخانجات داخلی، بسیاری مشکلات از کشور رخت بسته و آرامش روانی نصیب ملت ایران می‌شود و دیگر نیازی نیست که مردم هر لحظه نگران افزایش قیمت‌ها باشند.

حجت‌الاسلام محمدی در ارتباط با نقش حوزه‌های علمیه در حمایت از کالای ایرانی و گام برداشتن در مسیر تحقق شعار سال در عمل، خاطرنشان کرد: به تمام حوزه‌های علمیه استان ابلاغ شده است که فقط از تولیدات داخلی استفاده کنند و با توجه به رسالتی که این حوزه‌ها در راستای تبلیغ احکام اسلامی دارند در کنار آن استفاده از تولیدات داخلی را هم سرلوحه برنامه های تبلیغی خود قرار دهند./936/پ203/ب1

ارسال نظرات