۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۵۸۴۱۱۴
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

مردم ايران در ۱۳ آبان استكبارستيزي خود را به نمايش خواهند گذاشت

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: مردم ايران روز ۱۳ آبان، استكبار ستيزي و اقتدار و وفاداري به نظام و انقلاب اسلامي و رهبري را به نمايش خواهند گذاشت و با آرمان هاي امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت خواهند كرد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني ظهر امروز در جمع دانش آموزان كاشاني با اشاره به روز 12 آبان و نامگذاري اين روز به عنوان ‹‹روز ايثار و شهادت›› در کاشان، گفت: روز 12 آبان سال 73 روزي است كه پيکرهاي 96 شهيد گردان امام محمد باقر(ع) که در منطقه طلائيه تفحص شده بودند بر دوش مردم کاشان تشييع شدند.

وي افزود: مردم کاشان در سال‌هاي شور و حماسه جنگ تحميلي فرزندان خود را به جبهه‌ها فر‌ستادند و براي اينکه يک روز ‌از جامعيت برخوردار باشد در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كاشان روز 12 آبان ماه را که يادآور 12 آبان ماه سال 73 بود به نام ‌روز ايثار و شهادت در تقويم کاشان ثبت شد.

حجت الاسلام حسيني همچنين ۱۳ آبان را روز اقتدار جمهوري اسلامي ايران و روز يادآوري حماسه جوانان ايران اسلامي در راه مبارزه با استکبار جهاني دانست و گفت: روز 13 آبان روز استكبار ستيزي و روز مبارزه با استكبارجهاني است.

به گفته وي 13 آبان يادآور رشادت ‌هاي ملت قهرمان و انقلابي ايران اسلامي در مبارزه با مظاهر استعمار، استبداد و طاغوت‌ هاي زمان است.

وي 13 آبان را يادآور سه رويداد مهم در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و افزود: تبعيد امام به تركيه، شهادت دانش آموزان از سوي رژيم ستم شاهي و نامگذاري اين روز به عنوان روز دانش آموز و تسخير لانه جاسوسي آمريكا از سوي دانشجويان پيرو خط امام سه رخداد مهم 13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران است.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه آمريكا همواره طي 40 سال گذشته با جمهوري اسلامي ايران مخالفت و دشمني كرده است، گفت: اگر آمريكا دشمن ايران و انقلاب اسلامي است براي اين است كه ملت ايران طي 40 سال گذشته همواره در برابر زياده خواهي هاي آمريكا ايستاده است.

حجت الاسلام حسيني در ادامه امنيت و آسايش امروز ايران را مديون خون شهدا دانست و گفت: تمام پيشرفت هاي امروز ايران اسلامي در نظامي و علمي به بركت خون پاك شهدا است كه با حضور خود در جبهه ها و مقابله با دشمن براي ما امنيت و عزت را به ارمغان آوردند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه مردم ايران اسلامي فردا 13 آبان با حضور خود راهپيمايي 13 آبان مشت محكمي بر دهان آمريكا و استكبارجهاني خواهند زد، گفت: مردم ايران فردا روز 13 آبان، استكبار ستيزي و اقتدار و وفاداري به نظام و انقلاب اسلامي و رهبري را به نمايش خواهند گذاشت و با آرمان هاي امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت خواهند كرد./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات