۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۶۰۳
با محوریت سخنان رهبر انقلاب؛

کتاب جدال احسن رونمایی شد

کتاب جدال احسن رونمایی شد
مراسم رونمایی از کتاب جدال احسن با محوریت سخنان رهبر انقلاب درباره کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم رونمایی از کتاب جدال احسن با محوریت سخنان رهبر انقلاب درباره کرسی‌های آزاداندیشی پیش از ظهر امروز در دفتر خبرگزاری تسنیم خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در مراسم رونمایی از کتاب بیان کرد: در بازخوانی کارنامه و عملکرد انقلاب اسلامی در حال تولید یک فکر و نسخه جدید با همه لوازم هستیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: مقایسه نسخه عملیاتی و کارنامه انقلاب اسلامی ۴۰ ساله با کارنامه نظام‌های لیبرال دموکراسی چندین قرنی از اساس غلط است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اینه تکلیف مرز آزاداندیشی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی باید روشن شود، اظهار داشت: اگر در حوزه آزاداندیشی مطلبی نقد شود باید دید تا کجا آزاداندیشی و نقد و تا کجا تضعیف نظام است، درباره آزاداندیشی باید نظر اندیشمندان را جویا شد.

 حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه ارائه آزاداندیشی براساس اصول استاندارد بسیار کار سنگین و اخلاق در رأس آن است، خاطرنشان کرد: براساس فقه اهل البیت (ع) کار انقلاب اسلامی کاری جدید و امام راحل یک مؤسس در نسخه مدیریت اسلامی است.

از سوی دیگر اکبر بهاری، مؤلف کتاب جدال احسن با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: علی رغم تأکیدات معظم له هنوز این خواسته شکل عملیاتی به خود نگرفته است.

مؤلف کتاب «جدال احسن» به نیاز دانشگاه، حوزه علمیه جامعه به آزاداندیشی اشاره و بیان داشت: کرسی های آزاداندیشی یکی از دستاورد‌ها و فرصت‌های انقلاب است، اما با گذر ۱۵ سال از بیانات رهبر انقلاب در این باره، هنوز کرسی‌های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه و جامعه قرار نگرفته اند. /۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات