۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۰۶۴۳
تشکل اساتید حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

نیروهای انقلاب برای صیانت از دستاوردهای شهید رئیسی تمام تلاش خود را به کار گیرند

نیروهای انقلاب برای صیانت از دستاوردهای شهید رئیسی تمام تلاش خود را به کار گیرند
در بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم آمده است: از نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان استدعا داریم هر گونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی (ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تشکل اساتید حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای در حمایت قاطع و همه جانبه از کاندیدای اصلح جناب آقای دکتر سعید جلیلی از همه نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان درخواست کرد هر گونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی (ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

متن بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

انتخابات مظهر بروز اراده مردم در ساختار جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله) دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

در مرحله اول انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری نامزدهای مختلف با فراخوان مردم به حضور پای صندوق رأی، سهم خود را در تداوم مردم سالاری دینی ایفا کردند و مردم عزیز ایران با حضور خود بار دیگر مُهر تأیید خویش را بر دوام و تعالی جمهوری اسلامی زدند.

مطالبه بسیار مهم نیروهای انقلاب در انتخابات جاری، اتحاد نامزدهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب بود. آقایان دکتر  سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و دکتر علیرضا زاکانی گام های مهمی را در این راستا برداشتند و سبب خوشحالی جریان انقلاب گشتند. از زحمات و مجاهدتهای برادر ارجمند جناب آقای دکترمحمدباقر قالیباف هم که با حضور خود بر رونق انتخابات افزودند تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

با توجه به حضور برادر دانشمند جناب آقای دکتر سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات، حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام داشته و از همه نامزدهای جبهه انقلاب و نیروهای همسو با ایشان استدعا داریم هر گونه مباحثه انتخاباتی را کنار گذاشته و برای صیانت از دستاوردهای شهید جمهور آیت الله رئیسی (ره) تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امروز برای تسریع و تداوم پیشرفت‌های دولت بیش از هر زمانی به اتحاد و همدلی نیاز داریم و مرحله دوم انتخابات میدان مهمی برای بروز این اتحاد است. بر این اساس ضمن تلاش برای انتخاب فرد اصلح، لازم است برای افزایش سطح مشارکت مردم نیز بکوشیم. امید است که به دعای مبارک امام زمان (عج) بهترین انتخاب نصیب ملت ایران شود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

دبیرخانه تشکل اساتید

ارسال نظرات