۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۶۴۲۰
معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

زنان در نظام اسلامی در بالاترین سطح ارزشی قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در اسلام زن‌گرایی و نقض حقوق زنان نداریم و زنان در بالاترین سطح ارزشی حضور دارند.
خواهران طلبه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رنجبران، معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، امروز در همایش جهانی زنان گفت: در اسلام زن‌گرایی و نقض حقوق زنان نداریم و زنان در بالاترین سطح مدیریتی و ارزشی حضور دارند.

وی در این همایش که با موضوع ره آورد جهان اسلامی در مسائل زنان و واکاوی فمینیسم برگزار شد، با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب در مقابل هجمه دشمنان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از کلمات تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم در مقابل این هجمه‌‌‌ها استفاده می کنند.

وی افزود:‌ تمدن غرب می‌خواهد خود را بر فرهنگ‌ها غالب کند؛ از این رو خود را جهانی می‌خواند که تز دهکده واحد جهانی به همین معنا است.

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: با توجه به عملکرد غرب مبنی بر نگاه کالاوار به زنان و علاقه‌مندی به زنان به صورت عریانی و خشونت علیه زنان، ‌مشخص می شود که نظام سرمایه‌داری، زن را برای خود یک طعمه قرار داده است.

وی در ادامه به تبیین چگونگی جنگ نرم از سوی دشمنان پرداخت و خاطر‌نشان کرد: ‌هدف در جنگ نرم تهاجم به ایمان‌ها، عزم‌ها، پایه‌ها و ارکان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام رنجبران در پایان گفت: ‌در قدرت نرم بر روی اذهان و رفتار‌ها سرمایه‌گذاری می شود تا عینیت مجازی تولید شود./957/پ202/س
ارسال نظرات