۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۸۷۲۰
مدیر ‌کل صدا و سیمای مرکز خوزستان:

شعار همت مضاعف و کار مضاعف بیانگر نیاز جامعه به ‌جهش بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان شعار «همت مضاعف و کار مضاعف» بیانگر نیاز جامعه به جهش بزرگ و حرکت عظیم است.
همت مضاعف و کار مضاعف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، محمدباقر کشفی، مدیر ‌کل صدا و سیمای این استان اظهار داشت: شعار «همت مضاعف و کار مضاعف» بیان‌گر نیاز جامعه به جهش بزرگ و حرکت عظیم، در جهت توسعه و پیشرفت دینی و اجتماعی کشور است.

وی با بیان این‌که وجود انگیزه درونی و بیرونی برای تحقق و عملی کردن این شعار در جامعه، ضروری و مهم است، ادامه داد: با همت و تلاش بیشتر و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌ها می‌توان کار مضاعف و بهینه انجام داد و این شعار را در جامعه عملی کرد.

کشفی افزود: برنامه‌ریزی هوشمندانه، نظم و انظباط، کنترل و نظارت، پرهیز از ناامیدی، شک و نگرانی‌های بی‌مورد، نترسیدن و باور این‌که‌«ما می‌توانیم»، از تعابیر دیگر نام‌گذاری سال 89 با عنوان همت مضاعف، ‌کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب است.

مدیر ‌کل مرکز صدا و سیمای خوزستان‌ اظهار کرد: بسیاری از کشورها، توسعه و پیشرفت‌های خود را مدیون معادن و منابع زیرزمینی نمی‌دانند؛ بلکه این مسأله را مدیون توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و منابع درونی، انگیزش ذهنی، نیروهای خلاق متکفران، ‌اندیشمندان و فرهیختگان خود می‌دانند.

وی با بیان این که نود درصد توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که ما در بیرون دنبال آن‌ها می‌گردیم، بیشتر در درون‌ ما وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: با همت و کار مضاعف می‌توان سبب هدایت ایران اسلامی به سوی فتح بلندترین قله‌های پیشرفت شد و نام ایران و ایرانی را همواره در صدر کشورهای پیشرفته قرار داد.

مدیر‌ کل مرکز صدا و سیمای خوزستان‌ ابراز داشت: ما به عنوان عضوی از جامعه، یک خانواده و رسانه، با تعهد، نشاط، شادابی و انگیزه می‌توانیم شعار سال 89 را در جامعه ترویج و تحقق بخشیم.

کشفی یادآور شد: شعار همت مضاعف، کار مضاعف، می‌گوید که امکانات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها کافی است و ما باید با نوآوری، ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی، از تمام ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم./945/د102/س
ارسال نظرات