۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۸۷۹۵۴
معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه خبر داد؛

نام نویسی روزانه هشت هزار طلبه برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌ آموختگان حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: همزمان با اعلام آغاز نام نویسی دیدار مقام معظم رهبری شاهد استقبال بی‌نظیر از طلاب برای نام نویسی بودیم که حدود هشت هزار نفر ، روزانه در پایگاه اینترنتی این مرکز ثبت نام کردند.
ديدار يار
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تبریک سفر رهبر معظم انقلاب در سالروز میلاد حضرت ثامن الجج(ع) به شهر قم گفت: دیدار طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، پنجشنبه 29 مهرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برای دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب به صورت اینترنتی نام نویسی شده است، افزود: همزمان با اعلام آغاز نام نویسی دیدار مقام معظم رهبری شاهد استقبال بی‌نظیر از طلاب برای نام نویسی بودیم که حدود هشت هزار نفر، روزانه در پایگاه اینترنتی این مرکز ثبت نام کردند.

حجت الاسلام ملکدار خاطر نشان کرد: در حال حاضر چندین برابر ظرفیت اعلام شده از طلاب در سایت معاونت امور طلاب نام نویسی کرده‌اند که با توجه به محدویت مکان، اسامی قرعه کشی و به زودی نتایج اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ان شاالله همه حوزویان در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور پروشور خواهند داشت و این حضور آنان دشمنان را عصبانی خواهد کرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: بدانید این پیوند مردم و حوزویان با رهبری الهی است و هرگز با این توطئه‌ها و شایعات خدشه‌ای به آن وارد نخواهد شد و همانگونه که مردم سی سال با رهبری و ولایت فقیه بوده از این پس نیز این چنین خواهد بود./917/پ202/ص
ارسال نظرات