۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۴۵۷
انتخابات مجلس نهم در رسانه های جهان(6)؛

المنار: حضور مردم پس از سخنان امام خامنه ای پرشورتر شده است

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره ای المنار لبنان تاکید کرد که مردم پس از سخنان مقام معظم رهبری به صورت پرشورتری در حوزه های انتخابیه حضور یافته اند.
المنار
به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره ای المنار لبنان که به پوشش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران می پردازد، تاکید کرد که مردم پیش از آغاز وقت انتخابات در حوزه های انتخابیه حضور یافته و صف های طولانی را برای مشارکت در این انتخابات تشکیل داده اند.

خبرنگار این شبکه در تهران با اشاره به اینکه حضور مردم در حوزه های انتخابیه بسیار پرشور بوده است، پیش بینی کرد بیش از 60 درصد واجدان شرایط در این انتخابات حضور یابند.

وی از حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و انداختن رای ایشان به صندوق رای یاد کرد و با اشاره به سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشت: شهروندان ایرانی پس از این سخنان به صورت گسترده روانه حوزه های انتخابیه شده اند.

خبرنگار المنار ادامه داد: شخصیت های برجسته ایران نظیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس مجلس خبرگان نیز در پای صندوق های رای حاضر شده و از مردم خواستند در این انتخابات که با حضور 1600 خبرنگار داخلی و خارجی برگزار می شود، حضور گسترده ای داشته باشند.

وی تاکید کرد که ملت ایران بر این باور است که حضور در این انتخابات حاوی پیام های آشکاری به دشمنان و تهدیدات آنان علیه این کشور است و به همین دلیل با حضور پرشور در انتخابات می خواهند پاسخ این تهدیدات را بدهند.

المنار همچنین تصریح کرد که ملت ایران نسبت به برخی مشکلات اقتصادی از مسوولان گله مند هستند، اما به شدت از سیاست های خارجی نظام حمایت کرده و خواستار ادامه برنامه هسته ای و بی توجهی به تحریم های صورت گرفته از سوی غرب هستند./980/ب901/گ
ارسال نظرات