۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۵۸۲

شماره 27 دو هفته نامه ندای رسا روی پیشخوان قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ بیست و هفتمین شماره دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی به چاپ رسید.
نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و هفتمین شماره دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد. 

 

گزارشی از آغاز به کار مرکز تولید رسانه ای امیرالمؤمنین علیه السلام در اهواز، توصیه های مهم آیت الله موسوی جزایری در باب امر به معروف و نهی از منکر، نگاهی به فعالیت های مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز و خبر مراسم روز جهانی مساجد در شهرستان اهواز، از مهم ترین اخبار این دو هفته نامه است. 

 

خبر همایش مدیران، کارگزاران و عوامل اجرایی حج و زیارت استان خوزستان، اخبار نماز جمعه شهرستان اهواز و دیگر استان های خوزستان، خبر نشست هم اندیشی غدیر خم و گفت و گویی با آیت الله حیدری در رابطه با فرقه ضاله وهابیت از دیگر اخبار این شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

 

درج نظر سنجی با عنوان «خدمات دولت نهم و دهم برای شما ملموس بوده است» عنوان نظر سنجی است که علاقه مندان می توانند جهت شرکت، پاسخ بله عدد 1 و پاسخ خیر عدد 2 را به شماره 30004808103000 ارسال کنند. 

 

بی تحرکی از عوامل زمینه ساز ابتلا به پوکی استخوان، دانستنی هایی در مورد شیر کم چرب، پر چرب و معمولی و پیام های بهداشتی با عنوان جدی بگیریم از جمله عناوینی است که در بیست و هفتمین شماره دو هفته نامه ندای رسا به چشم می خورد.

 

 پاسخ به شبهه ای مبنی بر «شفاعت چگونه می تواند مایه نجات انسان باشد» از سوی آیت الله سبحانی، نگاهی بر زندگی نامه شهید محمد امیری و راه و رسم زندگی در کار و تلاش در سیره ائمه اطهار علیهم السلام از جمله مطالبی است که در حاشیه این شماره به چاپ رسیده است. 

 

معرفی سایت ایران با آدرس اینترنتی www.iran.ir در موضوعاتی از جمله پاسخگویی به سؤالات شرعی، اوقات شرعی، انواع خدمات الکترونیک دولتی و شهری و فهرستی از سایت های مختلف کشور در زمینه های گونانون خبر ویژه ای است که در صفحه علم و فناوری بیست و هفتمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا قرار گرفته است.

 

 گفتنی است شماره بیست و هفتم دوهفته نامه ندای رسا به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری پیمان علی نژاد در 8 صفحه با تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات