۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۵۷۴۳۲
امام جمعه پاوه:

ایستادگی در برابر دشمنان مرهون جانفشانی شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاوه گفت: اگر رشادت ها، مقاومت ها و جانفشانی های شهدا نبود، امروز کشور ایران نمی توانست در مقابل تحریم ها ایستادگی کند.
ملا قادر قادري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ، ملا قادر قادری امام جمعه پاوه صبح امروز در نشست برنامه ریزی کنگره شهدای پیشمرگان کرد مسلمان در فرمانداری پاوه با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از فداکاری این عزیزان  و یادآور اهداف والای شهدا به مردم است.

 

وی در ادامه افزود: اگر این رشادت ها، مقاومت ها و جانفشانی های شهدا نبود، امروز کشور ایران نمی توانست در مقابل تحریم ها ایستادگی کند از این رو آرامش و اقتدار کنونی ایران در تمام عرصه ها مدیون خون شهدا است.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: مسؤولیت ما در قبال شهدا و خانواده های آن ها بسیار سنگین است و باید راه شهدا را آنگونه که شایسته است ادامه دهیم.

 

ملا قادر قادری با اشاره به مقاومت مردم پاوه در طول دوران دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل منافقان، افزود: ایثار و جانفشانی مردم شهرستان پاوه در طول جنگ تحمیلی و بعد از آن مورد توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

 

قادری عنوان داشت: با برگزاری هر چه با شکوه‌تر یادواره های شهدا، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، شهادت و ایثار شهدا را به نسل سوم کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

 

گفتنی است، پاوه تنها شهرستانی بود که رهبر معظم انقلاب خودشان این شهرستان را برای سفر انتخاب کردند، زیرا پاوه یکی از شهرستان هایی بود که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مد نظر دشمنان بود و نخستین نقطه برای آغاز جنگ‌های قومی، مذهبی انتخاب شد که مردم پاوه از این آزمون سربلند بیرون آمدند، و برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بیش از640 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات