۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۶۱۵۶۹
امام جمعه شهرستان پاوه:

شهدای اهل سنت در راستای پاسداری از انقلاب جان خود را فدا کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان پاوه با بیان این‌که برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، آثار و برکات بسیاری می تواند در زمینه ترویج فرهنگ شهادت داشته باشد، گفت: شهدای اهل سنت در راستای پاسداری از انقلاب جان خود را فدا کردند.
ماموستا قادري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم نخستین کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، اظهار داشت: حضور رزمندگان اهل سنت در دوران دفاع مقدس برای پاسداری از میهن خود و  همراهی انقلاب و اسلام کاملا مشهود بود.


ماموستا قادری تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم کُرد نشان از همدلی و همبستگی آن ها در جهت پاسداری از کشور بود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمن در جبهه ها و عرصه‌های مختلف سعی در ایجاد اختلاف بین مذاهب مختلف به ویژه شیعه و اهل سنت را دارد، از این رو باید با حفظ انسجام و با هوشیاری تمام در مقابل هجمه های استکبار قد علم کرد.


امام جمعه پاوه به گذشت 35 سال از تأسیس سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد اشاره کرد و عنوان داشت: با اینکه این کنگره دیر برگزار شد اما این کنگره می تواند آثار و برکات بسیاری در زمینه ترویج فرهنگ شهادت داشته باشد.


ماموستا قادری در پایان با تأکید به صاحبان قلم، بیان داشت: صاحبان قلم باید دوران دفاع مقدس را به صورت صحیح و عادلانه معرفی کنند که انتقال پیام راحت‌تر باشد چرا که امروز دشمنان از هر غفلتی برای ضربه زدن به ایران، استفاده می‌کنند و باید با آگاهی و آموزش جوانان، تا حد زیادی از به ثمر رسیدن اهداف شوم دشمن جلوگیری شود./857/پ202/ح

ارسال نظرات