۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۲۸۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی، اخلاق محور و قرآن مدار است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ساختار حاکمیتی و بدنه جمهوری اسلامی ایران، اخلاق محور و قرآن مدار است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با تاکید بر اینکه ساختار حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران، اخلاق محور و قرآن مدار است، اظهار داشت: اجرای قوانین متضاد با دین، در نظام اسلامی جایز نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که جمهوری اسلامی ایران را ضعیف و ناکارآمد نشان دهد، گفت: جمهوری اسلامی ایران، مظهر اجرای اسلام در عصر فعلی است از این رو دشمن در راستای مقابله با آن، از منحرف کردن افکار عمومی استفاده می کند.

حجت الاسلام قربان پور ادامه داد: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا نظام مقدس ایران را ناموفق و غیرمقبول جلوه داده، در مقابل رشد جمهوری اسلامی و اسلام قرار بگیرند و با نمایش نامناسبی از تشیع، مانع از گرایش مردم جهان، به حکومت اسلامی و دینی شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر این نکته که جمهوری اسلامی ایران و مسؤولان باید بر مبنای اعتقادی و تبعیت از ولایت فقیه، استوار بمانند، بیان کرد: تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، قوای سه گانه و مردم باید ندای واحد سر داده و در راستای اجرای موفق برنامه های کشور، متحد شوند.

حجت الاسلام قربان پور اضافه کرد: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به تعقیب و تبعیت از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مسیر انقلاب را فراموش نکرده، موضعی روشن داشته باشند و دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی را در عرصه عمل به نمایش بگذارند.

وی افزود: عدالت محوری، وفای به عهد با مردم و عمل استوار سبب نمایش جلوه ای موفق از انقلاب اسلامی به ملت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: اغلب ساختارهای حکومتی عالم، بر پایه ظلم و ادعای ابرقدرتی عمل می کنند، جمهوری اسلامی ایران خواهان حق بوده و استقلال طلب در ساختار حاکمیتی است.

حجت الاسلام قربان پور در ادامه با اشاره به شفاف بودن مبنای حاکمیتی انقلاب اسلامی، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، مجری اسلام در عرصه عمل است و دستورات دینی و قرآنی را اجرا می کند./842/ت303/ب1

ارسال نظرات