۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۹۲۶۲۹
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

آمریکا مسبب اصلی بی‌ثباتی در لبنان است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم، آمریکا را مسبب مشکلات سیاسی، اقتصادی، فتنه‌ها، تهدیدات و بی ثباتی در لبنان دانست و افزود: آمریکا همواره زمینه را برای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم منطقه فراهم کرده است.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، شامگاه گذشته در مراسم سوگواری حضرت امام حسین(ع) در مجمع سیدالشهدا(ع) در حومه جنوبی بیروت موسوم به ضاحیه با تأکید بر نپذیرفتنی بودن حکم دادگاه بین المللی ترور حریری، ابراز امیداوری کرد که مخالفان سیاسی حزب الله از تجربه پیشین خود با آمریکا درس عبرت بگیرند.

وی حکم احتمالی دادگاه بین المللی ترور حریری را ابزاری در دست آمریکا دانست که هیچ ارتباطی با حقیقت و کشف جنایتکاران ندارد و افزود: آمریکا هیچ‌گاه در راستای عدالت گام برنداشته، مگر زمانی که منافع دست پروده اش اسرائیل ایجاب کند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به این‌که برخی، اشغالگران اسرائیلی و طرح‌های آنها را تنها مشکل موجود در لبنان و منطقه می‌دانند، گفت: این درحالی است که آمریکا مسبب مشکلات بی‌شمار سیاسی، اقتصادی، فتنه‌ها، تهدیدات و بی‌‌ثباتی است، زیرا همواره زمینه را برای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم منطقه فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که ما نگران طرح‌های آنها نیستیم، بلکه به دنبال مصلحت لبنان هستیم، گفت: ما خواستار همه گیر شدن عدالت و انصاف هستیم و در این راه همواره تلاش خواهیم کرد./981/

ارسال نظرات